OAuth: login failed No such service ProxyIdP
dokuwiki\plugin\oauth\Exception at /var/www/dokuwiki/lib/plugins/oauth/OAuthManager.php:312
#0 /var/www/dokuwiki/lib/plugins/oauth/OAuthManager.php(26): dokuwiki\plugin\oauth\OAuthManager->loadService() #1 /var/www/dokuwiki/lib/plugins/oauth/action/login.php(70): dokuwiki\plugin\oauth\OAuthManager->startFlow() #2 /var/www/dokuwiki/inc/Extension/EventHandler.php(80): action_plugin_oauth_login->handleStart() #3 /var/www/dokuwiki/inc/Extension/Event.php(75): dokuwiki\Extension\EventHandler->process_event() #4 /var/www/dokuwiki/inc/Extension/Event.php(133): dokuwiki\Extension\Event->advise_before() #5 /var/www/dokuwiki/inc/Extension/Event.php(200): dokuwiki\Extension\Event->trigger() #6 /var/www/dokuwiki/doku.php(125): dokuwiki\Extension\Event::createAndTrigger() #7 {main}

Chrabří uživatelé síťových aplikací IPv6 jistě nestojí o to, aby se tím znemožnila nebo i jen zhoršila možnost komunikace se stávajícím Internetem. V části Převody mezi jmény a adresami jsme si ukázali, jak je možné pomocí funkce getaddrinfo() a příznaku AI_V4MAPPED zajistit, aby se jméno DNS resolvovalo alespoň pomocí záznamu typu A, pokud nejsou k dispozici žádně záznamy typu AAAA. Síťová aplikace IPv6 ale může navázat komunikaci s uzlem IPv4 sama tím, že v adresové struktuře sockaddr_in6 použije IPv4-mapovanou adresu IPv6. Příslušná knihovna implementující API BSD Sockets pak musí za běhu překládat mezi protokoly IPv4 a IPv6 tak, aby uzel IPv4 dostával jen datagramy IPv4 a naopak ty, které od něj přijdou, musí být zase převedeny na IPv6 s IPv4-mapovanými adresami.

Aplikace používající sokety IPv6 proto obvykle vůbec nepotřebují vědět, jestli komunikují pomocí nativních adres IPv6 anebo IPv4-mapovaných adres. Ty aplikace, které to z nějakého důvodu chtějí vědět, mohou použít makro IN6_IS_ADDR_V4MAPPED definované v hlavičkovém souboru netinet/in.h.